21.6.2014 - Orlovská Urna - Florbal Stonava - Torpedo Havířov 3:1 (0:1, 3:0)

Poslední zápis z turnaje byl zase v réžii kapitána.

Poslední náš zápas rozhodoval o 3. místu, a tedy o zisku krásné trofeje. Nabuzení vítězstvím z předešlého zápasu jsme se hecovali v kabině. Jelikož nás bylo 11 hráčů do pole, tak jsem se domluvil s Lechem, že zahraje první půli, já pak na ně vlítnu (nebo spíše vejdu) ve druhé části. Tak jsem se usadil za střídačku, vzal si do ruky tužku a zápis a nechal se pohltit zápasem.

Hoši bojovali, zavřeli Torpeďáky v jejich pásmu, ale branku jsme nedali. Oni párkrát zahrozili, ale Fuckala byl na místě. Každou naší nebezpečnou akci jsem doprovodil hlasitým výkřikem. Sice nevím, zda jsem nevypadal jako magor, ale atomoška musí být, ne? V jednom momentě tam Danek přiletěl na střídačku jak nabrušený bagr, tak jsem ho poplácal po zádech, že je borec. Se nenecháme osekávat! Juris už také asi střízlivěl, protože tam měl pár slibných akcí a také žádný faul. Pak přišla 10. minuta a gól v naší síti. Soupeř nahodil míček na útočníka, který stál tak 3 metry od naší branky těsně bráněn Blusíkem. Torpeďák zpracoval, obtočil se kolem Pavla a ještě udělal kličku Fuckalovi. Trefit se do prázdné brány bylo pro něho už lehké. Jestli někdo udělal chybu? Nevím. Ze střídačky to vypadalo, že měl štěstí, že mu to Fukič nevyrazil. Jako by mu to skočilo. No marne. Tleskám a povzbuzuji, ať zabojujeme a srovnáme. Bohužel do konce půle se nám to nepodařilo.

Teď přišla moje chvíle. Kapku jsem se obával, že nechytnu tempo a něco zbytečně zkazím. Ale první střídání a bylo to v cajku. Boj o bronz pokračoval, my jsme se snažili to tam protlačit. A také se to podařilo! Pavel Klega vybojoval míček, dal to před bránu, kde si naběhl bagr a fláknul to tam! Jenže za chvíli Juris hasil brejk sekáním a hráli jsme oslabení. Naštěstí jsme ho přečkali. Tento zápas rozhodl Pavel Klega. Jeho branka za přispění Blusíka byla vítězná. Nahecovali jsme to pak, abychom už branku nepřidali. Řekli jsme si, ať míček zbytečně nevyhazujeme, ať ho držíme v útoku a necháme se faulovat. Jednu takovou akci jsem měl, jenže blbec jsem to za jejich bránou ztratil. Málem z toho bylo srovnání… Ale jen málem! Torpeďáci pak hráli power play a Juris obral jejich váhajícího obránce o míček. Potáhnul to dopředu a trefil prázdnou! Konec a bronz! Paráda, máme další trofej! Su šťastné ako blecha. Aji jsme si zařvali (i v šatně). Takže nakonec to byl dobrý turnaj. Škoda prohry s pražákama, mohli jsme zamíchat pořadím na medailových příčkách, ale i tak spokojenost. Navíc zakončení u klubovny bylo stylové (co si pamatuji).

Zduř! Capitain Dragan Nalić #21

Uvedený text se nemusí shodovat s oficiálním postojem Florbalu Stonava.

 

Statistika zápasu:
09:05 - Torpedo Havířov - 0:1
21:24 - Kopic Daniel (Klega Pavel) - 1:1
26:27 - Klega Pavel (Blus Pavel) - 2:1
29:12 - Wawrzyk Jiří (bez asistence) - 3:1

Vyloučení: 1:0. Využití: 0:0. Oslabení: 0:0.

 

Sestava týmu:

Daniel Fukala (B)

Pavel Blus (O), Michal Kozieł (O) - Martin Wróbel (O), Lech Ćmok (O) - Adam Nalewajka (O)

Michal Gąsior (Ú), Jiří Wawrzyk (Ú), Jan Ćmok (Ú) - Daniel Kopic (Ú), Adam Gabzdyl (Ú), Pavel Klega (Ú)