19.10.2014 - Florbal Stonava - Orlovští ležáci 12:5 (1:2, 7:2, 4:1)

Zápisu z utkání se chopil kapitán družstva.

Po delší době jsme si domluvili přátelak s někým jiným, než s SK Stonava. Konkrétně to spíše byla iniciativa soupeře, ale jako menší příprava před MFL a najetí na nedělní mače, jsem to bral jako dobrý nápad. Řekl jsem si, že postavím základ, ať se i v tomto směru dobře naladíme na ligu, jenže to se bohužel nepodařilo. V pátek nám pro zranění vypadl Tom. Jiní bohužel neměli čas, tak se gólmanské taktovky chopil největší univerzál v našem týmu - Pavlík Blus. Fila trápí menší zranění (nebudu říkat čeho, ať soupeři toho nevyužijí), Michal Gąsior také nemohl, tak jsme povolali další dravce do boje. Sám jsem měl z pátku zraněný kotník, ale co by to bylo za kapitána, který nepodpoří tým (otázka, zda to pak nemá negativní vliv na výsledek...). Tak jsme šli na to.

Úvod byl takový rozjezdový. Juris na beku místo mě, já na středu chci zavázet a rozbíjet útoky Ležáků. Dvě šlupky tam stejně padly. Naštěstí drajv Raďa a Janka znamenal snížení.

Na začátku druhé třetiny jsme hned dvakrát udeřili a už jsme vedli. Sice soupeř srovnal, ale pak jsem zaúřadoval já. Nejprve jsem rozehrál trestňák přímo na nabíhajícího Lokigo, který se nemýlil. Pak jsem našel na středu Juru Gąsiora a ten také našel cíl. Tož fajne. Hlavně, že jsme získali uklidňující vedení. Pak jsme sice opět inkasovali, ale celkově tahle třetina patřila nám. Já jsem se už přesunul dozadu a Juris pak řádil vepředu - což naši hru zrychlilo.

Třetí třetina také byla naše. Kluci si to už pěkně dávali a pak měli čas přesně zamířit. Pavlík Blus pochytal co se dalo a tak jsme uhráli docela velké vítězství. Je nutno dodat, že kluci z Orlové byli jen v sedmi, a tak se dalo čekat, že jim trochu dojdou síly. Ale i tak nás doufám tohle vítězství před MFL dobře naladí.

 

Statistika zápasu:
04:31 - Orlovští ležáci - 0:1
18:06 - Orlovští ležáci - 0:2
19:07 - Ćmok Jan (Byrtus Radomír) - 1:2
20:34 - Gąsior Jerzy (Wróbel Martin) - 2:2
21:50 - Byrtus Radomír (Ćmok Jan) - 3:2
24:11 - Orlovští ležáci - 3:3
26:59 - Gabzdyl Adam (Nalewajka Adam) - 4:3
32:04 - Gąsior Jerzy (Nalewajka Adam) - 5:3
35:54 - Orlovští ležáci - 5:4
37:01 - Kožusznik Marek (Gąsior Jerzy) - 6:4
37:40 - Gabzdyl Adam (Wawrzyk Jiří) - 7:4
38:58 - Wawrzyk Jiří (Feber Vojtěch) - 8:4
44:24 - Orlovští ležáci - 8:5
51:20 - Gąsior Jerzy (Wawrzyk Jiří) - 9:5
52:49 - Kožusznik Marek (Ćmok Jan) - 10:5
55:02 - Kožusznik Marek (Gąsior Jerzy) - 11:5
57:11 - Gąsior Jerzy (Gabzdyl Adam) - 12:5

 

Sestava týmu:

Pavel Blus (B)

Jiří Wawrzyk (O), Vojtěch Feber (O) - Michal Kozieł (O), Martin Wróbel (O)

Adam Gabzdyl (Ú), Adam Nalewajka (Ú), Jerzy Gąsior (Ú) - Jan Ćmok (Ú), Marek Kožusznik (Ú), Radomír Byrtus (Ú)

SPOKS Stonava

Stonava 459
735 34 Stonava
IČ: 22707301
info@florbalstonava.cz
Vytvořeno službou Webnode