1.6.2014 - HFL - Florbal Stonava - Vratimovská vemena 3:4 (2:2, 0:1, 1:1)

Zápis z tohoto zápasu napsal Marek Kožusznik.

Tento den jsme nastupovali v prvním meču k odvetě proti vemenařům z Vratimova, kteří minule dostali od nás latu jak cyp a už byli nažhaveni, jak nám to oplatí. Tym razym se poučili soudruzi z krizového vývoja a měli i pár borců na střídání. V bráně Lukáš ze Suché, který se hned chlubil, že vychytal „skoro čisté konto“ v minulém zápase... no dyť ni, jak na něho celou třetinu nigdo ne vystřelil. Tak jaksi jsem čul v kosťach, že to bude vyrovnany zapas... no a fakt. Vkročili jsme do zápasu rázně, ale z rozumem, bo nejhorši hned na počatku to prosrat. Projevila se trochu nesehranost naší nové pětky bez Mara Dovicy, který emigroval kajsik do Zlína. První skoro 4 minuty nic, enem uťukávání z obou stran, ale naše nová posila v útoku Daniel nezaváhal a využil moje promáchnutí, které potom bylo zahlášeno jako nahrávka... no mamlas možeš byť, ale hlavně, že máš štěstí. To nas trochu rozhycovalo a za necelou půlminutu jsme to z Dankem zopákli. Za branou jsem to vybojoval, šupnul mu to před bránu a zařval „dej mu to tam“... tož to dal. Jen jsem dostal zdupane, že pry se vylekal, jak jsem na něho huknul. Trochu jsme polevili v domnění, že to bude zase procházka růžovým sadem, ale to jsme se hrómsky spletli a hned na začátku 6. minuty jsme to schytali střelou z bekhendu, pěkně příklepem nachytal Danka vémenář na hruškách a bylo sníženo. Za půlminutu si to zase namířili na naší bránu. Chtěl jsem trochu zamachrovat a vytáhnul jsem kapku ostřejší zákrok tělem... no a neprošlo to, a už jsem seděl na 2 min. za nedovolené bránění. Přesilovku jsme zahráli celkem dobře, jenže v polovině 9. minuty jsme pozapomněli na protihráče v mezikruží. Ten nezaváhal a vymetl síť Dankovi podruhé a bylo srovnáno. Něco přes minutu před koncem 2. třetiny vemeno Bryndys zafauloval a měli jsme dobrou šanci na vyrovnání, ale bohužel, trefit mezi tyče se nešlo. Jen jsme razítkovali tyčky a břevno a furt hovno. Tak jsme se rozešli po prvním dějství smírně.

Druhá třetina byla celkem bojovná, leč bez gólového vyjádření.

Do třetí jsme šli s odhodláním, že je zlomíme. Juris se do toho opřel, bojoval u mantinelu, dostal co proto od vémenářa, upadnul, ale hrát nepřestal... no tak si šel spočnout na 2 minuty za hru na zemi. Už jsme se modlili, bo ve čtyrech to jde hůř a Vratimov dostal šmak. Vybavuju si, že se mi podařilo někde ukořistit míček a hned všichni na mně „vyhoď to ven“... už jsem jich málem poslechnul, ale najednou jsem zjistil, že jsem s mičudou prakticky sám, všichni protihráči se někam stáhli, tož jsem to podržel, pak nahrál Filovi, ten zas Dankovi a celkem nám to šlo. Pro jistotu jsem to přepočítal, ale fakt jsme hráli v oslabení my. Vemena hold nejsou stavěny na přesilovky. Párkrát jsme jim tam zatopili a oni se prakticky nedostali ani k míčku. Po zápase se přiznali, že se modlili, aby zas nám někoho rozhodčí nevyloučili. Návratem Jurisa skončila dobrá fáze naší hry a hned po chvilce jsme z proziútoku fasovali - únik, střela a dorážku už Danek nechytil. Vemena se stáhly a defenzivní hra nepřinesla dalších 10 minut žádnou gólovou úrodu (kromě tyček), ale v čase 31:25 dokonali vemenáři dokonalý obrat na 2:4 od bočního mantinelu. V tu chvílu to s náma nevypadalo vůbec dobře a naše akcie prudce padaly jak ve dvacátém devátém na Volstrítu (jak se ukázalo ale v dalším zápase, Volstrít přišel v celé parádě o trochu později). Neskládali jsme zbraně a snažili se vykřesat jiskřičku naděje. Ta přišla ve 33. min., kdy po pěkném úniku 2 na 1 naservíroval Michal G. Jurisovi pěknou přihrávku a ten nezaváhal - 3:4. Do konce bylo už málo času a tak jsme to fasli těsně, ale fasli.

#2

Uvedený text se nemusí shodovat s oficiálním postojem Florbalu Stonava.

 

Statistika zápasu:
03:43 - Kaminski Daniel (Kožusznik Marek) - 1:0
04:23 - Kaminski Daniel (Kožusznik Marek) - 2:0
05:13 - Vratimovská vemena - 2:1
08:25 - Vratimovská vemena - 2:2
21:23 - Vratimovská vemena - 2:3
31:25 - Vratimovská vemena - 2:4
33:01 - Wawrzyk Jiří (Gąsior Michal) - 3:4

Vyloučení: 2:1. Využití: 0:0. Oslabení: 0:0.

 

Sestava týmu:

Daniel Fukala (B)

Martin Wróbel (O), Adam Nalewajka (O) - Pavel Blus (O), Michal Kozieł (O)

Michal Gąsior (Ú), Jiří Wawrzyk (Ú), Adam Gabzdyl (Ú) - Filip Junga (Ú), Marek Kožusznik (Ú), Daniel Kaminski (Ú)